sick and mic

hej!
är hemma idag också, det vanliga jag hade förra veckan & lite i helgen, men det kom lite tebax..-.-
ligger på en madrass uppe på golvet brevid soffan, gjorde som en liten säng för jag ska ta en liten tupplur snart. ;d
jag chattar lite med tilda som också är sjuk, krya tilda, vet inte om någon annan också är sjuk, isåfall krya på dig också! :)
mamma kommer hem med massa mediciner eller hur det stavas haha, men hon kommer hem med det vid 12.00, hon skulle komma med någon bra nässpray & halstabletter till mig, sen skulle hon köpa vitt bröd till mig också, så jag kan äta något om jag är hungrig för jag gillar ju inte mörkt bröd så bra.. ;p
men det bästa hon kommer hem med är max-mat, min favo mat just nu.
förra gången tog jag en hamburgare med bacon & lite annat gott i, jag sa att hon skulle köpa samma idag.
vi hörs! <3
krya söta sjukling tilda <3

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback