in the club

hejsan.
ska snart ner till mormor & morfar och fira gammelmormor, där träffar jag alice & albin tror jag.. :)<3
då ska vi antagligen ha kul som vanligt! :DDD<3
men idag har jag inte gjort något än så länge, har bara varit nere på konsum och köpt massa godis & läsk till skolbion imorgon. (a)<3
jag har också vart lite med malte, vi lekte datten, det är as kul och göra det med honom, för han fattar verkligen, han är värsta smarta.
som när han ska ta mig, då springer jag ner och han bara springer efter och sen kommer han och jag blir as rädd så jag börjar skrika! (Y)<3 HAHA. malte & jag är världens normalaste jag vet! <3
min pappa vart ägd igår, pappa hejade på the king & oh my god!, och jag hejade på danny & eric saade på melodifestivalen, och så sa han typ hela tiden att the king skulle vinna och jag bah, nae jag lovar att dem inte kommer vinna, sen vann eric saade & danny kom 2:a, lite ägd är vad jag säger iallafall.. :)
men om 5 minuter ska vi åka så jag ska börja ta på mig jacka & skit nu.. :)<3
bloggar kanske lite när jag kommer hem sen. puss (A)<3
hörs <3

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback