doften av dig får mig att smälta.

hejsan.
slutade skolan för ungefär 2 timmar sedan, skolan var väll okej.. hade ont i magen & huvet bara.. ;p
vi ska ha skolbio på måndag nästa vecka, då får man ha hur mycket godis man vill med sig, det tycker jag är ett +, eller vad säger ni andra 6:or? :)
ska in på glosboken.se och plugga glosorna till spanskan till torsdag.. vi har väldigt mycket läxor just nu tycker jag. ;d
tycker inte ni det, det är ju spanska, engelska & läsläxa jobbigt, jobbigt.. :D
jag är onormal, så ni vet..
NORMAL PEOPLE WORRY ME..
vi hörs !<3

Kommentarer
Skriven av : maria

så fin blogg du har! :)<3

2011-03-08 @ 15:41:56
Skriven av : karlsson på taket ;)<3333333333

vi måste va någon dag, saknar dig!

fin blogg föressten! :D<3

2011-03-08 @ 15:42:58



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback